Glad påsk!

Långfredagen blev en ganska kort historia för min del - klockan ett klättrade jag ur sängen och klockan nio gick jag och la mig igen...
Idag känner jag mig allmänt trött och nattbakis. Tillbringat förmiddagen på stan med systeryster och köpt allt utom det jag hade tänkt, ungefär. Nu är nog den här månadens shoppingbudget spräckt, nu gäller det att hålla sig från stan i fortsättningen och tänka Italien så fort shoppingbegäret pockar på uppmärksamhet...

Kvällen tillbringar jag hemma hos mamma&pappa. Klockan tre ska hela familjen inta en liten påskbuffé, sen flyr vist mina syskon fältet och ersätts av en kompis till mamma och hennes pojkvän och senare ikväll blir det grillning. Såg att det tydligen är Multipass hemma i Linkan ikväll. Det skulle nog vara jättekul att gå på men då jag inte känner för att springa in i en del personer som kommer vara där så lutar det nog åt att jag blir kvar här ikväll. Hänga med sina föräldrar känns ju sådär lagom soft och no-life-igt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0